Pati od hoteli

Już wiesz, że od 15 lat działam jako aktywny hotelarz, ciągle sprzedaje i dwoję się i troję, by zwiększać zyski, hotelu którym zarządzam. Co robię by stale rozwijać efektywność i monitorować wyniki sprzedażowe całego zespołu:

Buduję bazy danych

Program do zbierania danych – crm, chart, plaza lub każdy inny program do zbierania bazy danych.

To podstawa Twojego działania. Każdy Klient, z którym masz kontakt powinien zostawić u Ciebie, maksymalną ilość informacji o sobie.

Imię i nazwisko, mail, telefon, z jakiego źródła masz z nim kontakt i z której części kraju/Europy/świata do Ciebie trafił. Cała szczegółowa historia kontaktu tego Klienta z Tobą.

Tak żebyś mógł dziś i w przyszłości pracować na tych bazach danych.

Mam stały kontakt z Gośćmi

Mail, telefon, komunikatory social media – to moje narzędzia do codziennej komunikacji sprzedażowej z Gośćmi.

Kiedy już bazę masz, możesz wymyślać miliony pretekstów do komunikacji sprzedażowej z Klientami.

Realizować preselling, dosprzedaż, czy po prostu postawić w komunikacji na budowanie relacji i lojalności.

Stawiam na lojalność

Karty lojalnościowe – wydaje je po to, żeby raz pozyskany przeze mnie Gość, ponownie do mnie wrócił.

Stawiam na rozwijanie relacje i przywiązywanie Klientów do mojego obiektu. I lojalność buduję nie tylko i wyłącznie jednorazowo wydanymi kartami.

Na to składa się cały proces zbliżania się do Klienta. Ale o tym przygotuję osobnego posta.

Generuję leady

Adsy – codziennie otwieram i optymalizuje kampanie reklamowe (Google Ads, Facebook Ads) tak, by każdy dzień pracy to były nowe zapytania ofertowe Klientów.

Im lepszy marketing, tym łatwiejsza sprzedaż. Leady generowane online uzupełniam działaniami lead generation w offlinie. Tak to działa! Nawet nie wyobrażasz sobie jak.

Kieruję na landing pages

Dedykowane strony produktowe – to podstawa mojej działalności sprzedażowej. Landing pages buduję kontekstowo biorąc pod uwagę sezonowość w obiekcie i aktualne oferty do sprzedaży.

To tam punktowo kieruję ruch z płatnych kampanii, by otrzymywać dokładnie takie zapytania ofertowe, które wygenerują mi sprzedaż bieżącą na dziś i pasywną na przyszłość.

Podsumowując: Jeśli chcesz być skuteczny w swoich działaniach sprzedażowych, korzystaj z tych narzędzi codziennie.

– zbieraj wszystkie informacje o każdym Kliencie z jakim masz kontakt, nawet takim który nie dokona u Ciebie rezerwacji.

Zapisuj wszystko! Nawet albo przede wszystkim dlaczego NIE dokonał u Ciebie rezerwacji.

– jak już masz te dane pracuj na nich. Wykonuj aktywne callingi, wysyłaj mailingi, komunikuj się w social mediach.

– buduj lojalności i przywiązanie, wówczas raz pozyskany Klient, wróci do Ciebie wielokrotnie. Bądź w kontakcie z Twoim Klientem!

Nie zapominaj o tych, którzy już wyjechali, zrealizowali u Ciebie imprezę. Jeśli będziesz się przypominać. Będą wracać.

– bądź widoczny online. Nie rezygnuj z ruchu płatnego. Bądź widoczny w sieci. Tam dziś jest Twój Klient.

Docieraj do niego, szukaj ciągle nowych możliwości online. Włącz videomarketing w Twoim obiekcie. Kieruj ruch z sieci na Twoją stronę.

Dedykuj daną usługę konkretnej grupie odbiorców i na to włączaj reklamę. To działa.

Kategorie: Marketing